Z registracijo domene pridobite zaupanje strank že od vsega začetka

Registrirana domena.si poveča zaupanje vaših strank v vašo blagovno znamko, povečuje obisk in skrbi za višjo pozicijo na Googlu. Zaupanje strank morate pridobiti še pred začetkom dejanskega poslovanja. Stranke se namreč spletnim stranem brez registrirane domene rade izogibajo, saj jih smatrajo kot sumljive.

Ne odlašajte z registracijo domene

Svojo konkurenco morate prehiteti ne samo na fizičnem tržišču, temveč tudi pri registraciji domene spletne strani. Domena.si poskrbi za prepoznavnost vaše blagovne znamke. Je tudi temelj zaupanja vaših strank v kvaliteto vašega poslovanja ter pokazatelj pogostosti obiska vaše spletne strani. Pri registraciji naziva domene poskrbite, da bo naziv jasen in razumljiv.

Registracija nove domene in izbira ponudnika

Novo domeno registrirate tako, da najprej najdete zaupanja vrednega ponudnika gostovanja. Ponudnika povprašajte ali je vaša izbrana domena.si že registrirana. V kolikor domena ni registrirana, jo registrirajte z več različnimi domenskimi končnicami. Več različnih domenskih končnic zavaruje vašo spletno stran pred konkurenco in hkrati poskrbi, da lahko kadarkoli vstopite tudi na mednarodni trg.

Naziv domene vpliva tudi na optimizacijo spletne strani

Presenetljivo igra naziv domene tudi veliko vlogo pri optimizaciji spletne strani za različne iskalnike. Končnice .si, .uk, .hr in podobno Google vsebinsko uvršča k posamezni državi. To pomeni, da Google vašo spletno stran uvrsti na določen trg in se vsebina pod zadetki iskanja prikazuje le tam. Domena.si z določeno domensko končnico omeji vaš prodajni trg in omeji vašo prisotnost na mednarodnem trgu. Registracija različnih domenskih končnic rešuje to problematiko, saj vam omogoča prisotnost v več različnih državah.

Registrirana domena.si naj vsebuje ključne besede

Priporočljivo je, da izberete naziv domene, ki sestoji iz ključnih besed, ki jih stranke vpisujejo v iskalnik. Zaradi optimizacije iskalnikov je bolje, da se izogibate uporabi vezajev in številk v samem nazivu domene. V preteklosti je prihajalo do zlorab različnih tehnik optimizacije, zato podjetja raje ne uporabljajo vezajev v nazivu domene.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *